måndag 13 september 2010

Jag är så stolt!

Mina två pojkar har för första gången någonsin åkt tåg själva! Jag har följt med dom några gånger så de vet hur allt går till, men nu i fredags åkte de helt själv till sin pappa. 30 mil och tre timmar. Inga byten utan bara raka vägen. De var lite oroliga dagarna innan men när de väl skulle åka så var de hur coola som helst. De hittade sina platser och jag vinkade av dom på perrongen. Det var en hemsk känsla att se sina barn åka iväg själva, utan mig! Fick total panik! Men när jag ringde Tim så var han och Elias så lugna så, allt gick bara bra. Sen råkade de missa tåget hem igår och blev helt förtvivlade till en början. Sen insåg de att de faktiskt fick en kväll till hos pappa OCH en ledig dag från skolan och att det var inte så tokigt alls. När jag i eftermiddags hämtade dom i Alingsås vid tåget så kan jag säga att det var två mycket malliga och stolta stora killar jag mötte! Vilka grabbar! De har verkligen växt och mognat av detta! Det är mina killar det!

1 kommentar:

  1. Åh vad roligt för killarna och vad skönt för er! Klart att det är stort när dom åker första gången och dom fixar det! Men försök o njut av friheten och förhoppningsvis enkelheten på helgerna. Kram Jenny, ps. Hittade du ngt på vinden senast?

    SvaraRadera