torsdag 4 februari 2010

Äntligen fått sova ut!


Denna natt har faktiskt varit riktigt bra! Kan väl egentligen inte klaga så mycket på de andra nätterna heller, några få har lilltjejen knorrat en del. Men i natt var det matning endast två gånger! Och däremellan sov hon som en liten ängel mellan mig och maken och så Sally vid fötterna så klart! Och det är första gången sedan hon föddes som jag känner mig helt pigg och inte är i den där dvalan som man ofta går runt i med ett nyfött barn.

Vi lyckades komma upp i tid och när barnen och jag hjälps åt med morgonbestyren så går allt riktigt bra! Tim är en riktigt stolt storebror som ofta tigger om att hålla i sin lillasyster, väldigt uppskattat när man behöver händer till något annat en stund och hon inte vill ligga själv!

I kväll ska Savannah på sitt första kalas (om ingen är förkyld)och lilla kusinen Nils som är 2,5 vecka äldre ska också dit. Så det blir första gången som släkten på Tommys sida samlas sedan jul och nu har varken jag eller Tina kvar magen, hurra! Jo bulldegen är så klart kvar men alla graviditetskrämpor är nästan borta!

Kram på er alla och trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar