måndag 22 februari 2010

Istiden är här!



Det verkar som om snöandet inte ger sig i första taget. Vi blir snart igensnöade här i Sjövik, ja hela Sverige antar jag! Jag som önskade mig mycket snö, men detta är lite väl mycket till och med för mig!

Sportlovet kom och gick. Barnen var hos sin pappa största delen av lovet och det blev väldigt tyst, lugnt och konfliktfritt här hemma. Och visst har jag njutit av det, har ju haft lilla Savannah att sköta om hela tiden. Men visst blir det lite för lugnt... När man har chansen att vila öronen ett tag, vad gör man? Längtar efter de små (stora?) liven i stället! Men jag kan inte komma ifrån det, jag trivs bäst när alla barn är hemma och det är full fart! Visst, de bråkar nästan konstant, men när de är så där gulliga och bara håller sams både med varann och mig så är de ju mina små änglar. Och jag gillar nog allra mest när det är liv och rörelse hemma!

Lite kort från vår insnöade tomt och pulkaåk (hela ligan med så klart!).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar