måndag 19 april 2010

Ipod, Iphone, Itunes...

Har nu börjat kolla runt på olika alternativ att ta med musik när man springer, det är en djungel! Som tur är känner jag en riktig teknik-nisse som kan ALLT om detta. Så nu är jag väl lite klokare. Men det är ju mer än musik i dessa apparater! Och man kan ansluta dom till Spotify och få tillgång till hur mycket musik som helst! Musik är verkligen a och o när man springer. Men den blir även som en liten dator om man har trådlöst internet hemma. Skillnaden mellan Ipod och Iphone är att den senare funkar överallt och den har även gps så man kan se var man har sprungit, olika sträckor t ex. Men jag och teknik liksom, vet inte om det går ihop riktigt! Men har nu bestämt mig för en Ipod för den har både jag och barnen nytta av för de är riktiga music-lovers och man kan även ladda ner spel och ha i telefonen, och det är perfekt när de ska åka till sin pappa.

Det blir så mycket roligare att träna när man har roliga redskap också! Man blir säkert riktigt beroende av denna lilla pryl sen, men det får nog bli en Ipod touch som man kan fästa i ett armband när man springer, toppen! Ja, fortsättning följer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar