onsdag 18 november 2009

Bilstol!


Vi hittade en bilstol på Blocket också, jättebra! Den är två år gammal och väldigt fräsch, den var helt klart värd 500 kr! Måste ju så klart visa hur den ser ut också! Har ju en mamma bl a som bor långt borta och då är detta sätt perfekt att dela med sig!

För övrigt har denna dag också gått i ett! Den slutade med läxläsning och förberedelse inför utvecklingssamtal (numera sköts sådant på nätet och Tim får själv skriva vad han tycker). De hade haft handbollsturnering med skolan idag, tyvärr så kom de sist. Men i alla fall så skulle han duscha innan läggdags, och som ni själva vet när det ena avlöser det andra så kan det bli lite fel ibland..:-) Jag råkade så klart släcka lyset när pojken stod i duschen och märkte inte det förrän en stund senare då han stod där inne och såg lite sur ut...kanske inte så konstigt. När jag sen skulle lägga hans smutskläder i tvätten var jag på väg att i stället lägga dom i frysboxen... Det var nog dags att gå och lägga sig:-)God natt!

1 kommentar:

  1. Skrattar gott åt dina fadäser - och känner igen mig själv ibland! Idag var jag ned till källaren i ett ärende (på jobbet)och lyckades släcka ljuset för en jobbarkompis som stod inne i ett litet mörkt rum! Båda två blev lika rädda - hon att det blev mörkt och jag att hon var där.... så kan det gå.

    SvaraRadera