söndag 8 november 2009

Tillbaka till verkligheten

Jag och sambon har latat oss ordentligt - på Selma Lagerlöf hotell i Sunne, värmland. En hel helg med en rolig fars på söndagen, "Pengarna eller livet", som jag verkligen kan rekommendera er att se! Vi skrattade så vi låg dubbelvikta för alla var så galna på scen! Det var kul att se Johannes Brost, Lasse Brandeby, Teliapappan och Martin Björck på nära håll! De var för övrigt och åt frukost samtidigt som oss både lördag och söndag och det är inte var dag man får se sådant när dagen börjar! På lördagen gjorde vi sådant vi normalt aldrig hinner - jag fick med mig mannen till en babybutik! Vi kollade in barnvagnar, spjälsäng, skötbord och bilstol. Kom fram till att några av sakerna får inhandlas på Blocket...

På söndagen besökte vi en julmarknad i Mårbacka - den måste ni besöka någon gång! Bara fint hantverk, goda korvar, en massa olika sorters senap (min sambo fick med sig fyra olika hem), mycket mycket annat och en härlig julkänsla befann sig i kroppen när man åkte hem. Den finns fortfarande där och jag var väldigt nära att sätta på en julskiva men det är nästan lite tidigt...

Så nu är vi tillbaka i vardagen igen! Full fart blir det nog denna vecka med.

1 kommentar:

  1. Vad skönt att det blev en härlig helg, det var ni värda.
    Ha det så bra och många kramar till hela familjen från oss

    SvaraRadera