måndag 24 maj 2010

Hembesök i Västmanland!

Denna helg var jag och Savannah uppe hos min mamma. Det var fullt ös hela helgen! Hann tyvärr inte träffa alla jag hade tänkt men det blev i alla fall en sväng till Paula på fredagen och sen hem till mamma (där vi sov) och träffa henne, Roger och min bror. Detta firades med färska räkor (finns faktiskt i Köping också!:-).

På lördagen tog jag, Savannah, mamma och bror Thomas en shoppingtur i Köpings shopping-center. Det blev lite smått och gott till alla barnen, och mig själv också! Mormor Liil njöt av alla söta bebisklänningar med "Hello Kitty" och ett och annat plagg inhandlades!

Nöjd Alina med Savannah i famnen!

Sedan for jag och lilltjej till min barndomsvän Liselott och hennes två barn, Kevin och Alina. Kevin hade fullt upp med sina kompisar men Alina skickade hem sin när jag och "bebisen" kom. Hon hade inte tid med dom då utan skulle vara med Savannah hela tiden. Och det gillade lill-tjejen! Hon tjöt av skratt när Alina busade med henne! Visst är de söta?

På denna bro kan man få en och annan fisk. Och bakom den kan man bada!

Sen blev man ju tvungen att vandra runt i Karmansbo också, där mamma bor. Det är väldigt vackert där på sommaren, speciellt Hedströmmen bakom mammas hus och som även slingrar sig runt i byn.


Fint eller hur? Bron öven ån, mammas vita hus syns till vänster.

Det blev även en sväng till min andra bror och hans sambo innan vi for hem på söndagen igen med tungt hjärta. Längtar verkligen tillbaka igen, men om två veckor är det Karmansbo marknad. Så då åker vi dit igen! En mysig liten hantverksmarknad ett stenkast från mamma, så man kan gå dit fler gånger på en dag om man har lust :-)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar