söndag 16 maj 2010

Min mamma

Min kära mamma har börjat blogga! Jag tycker det är ett jättebra sätt att dela med sig av både tankar, känslor och bilder, och RECEPT så klart! Och min mamma delar med sig av fina bilder från hennes trädgård som fullkomligt blomstrar på sommarhalvåret! Blommor överallt som svämmar över. Så vackert! Gå in och kika på hennes blogg, tror nog det kommer både det ena och det andra där! Är detta nya sättet att dela med sig av sitt liv?

Liils lustbogård

Sedan har även jag funderat på att starta en helt ny blogg, med endast recept. Recept som jag testar från både böcker och nätet och så lägger jag ut det allra bästa på bloggen! Vi får se hur det blir. Just nu tar Savannah mycket av min tid men även hon växer ju, tyvärr får man väl säga för hon är i en sådan härlig ålder nu! Snart fyra månader och har börjat upptäcka världen! Och både händer och fötter. Och rösten! Om en vecka är det dags för smakportioner också, spännande! Ska vara redo med kameran då, jag lovar!

Sen ska även jag ta lite bilder på min trädgård, blev inspirerad av min mamma. Har efter många år i träda nu hittat tillbaka till lusten att gräva i mina rabatter! Har planterat både jasmin och flera sorters örter. Nu håller jag tummarna att Sally inte gräver upp dessa och att katterna inte använder jorden bredvid som toalett... Men jag är som sagt ingen guru på trädgårdsskötsel, men jag gör sådant jag mår bra av och tycker är kul. Och då fick det dröja dessa år innan jag kom hit igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar