måndag 24 maj 2010

I smyg...

Jodå, jag tränar. I smyg. Men har inte skrivit något om det. Det går framåt! Ska på mitt tredje body pump pass på Lerums sportcentrum  i Stenkullen. Det första passet gav djäulsk träningsvärk (vilket gjorde att jag med nöd och näppe orkade hålla i bilratten på vägen hem), men redan efter det andra märktes det att musklerna vant sig lite! Och i morgon får jag kanske sällskap vilket gör det ännu roligare!

Löpningen går det också framåt med, det är segt men det går lättare för varje gång!  Har försökt få med hunden vid några tillfällen, men jag ger upp. Hon strejkar bara genom att sätta sig ner och titta på mig med sina stora bruna ögon. Det brukar bli en vända med henne först, sen springer jag! Kanske blir bättre när det inte är lika varmt. Men sen har jag kommit på att hon gärna går där en annan favorit-hane brukar gå. Får väl be hundägarna att gå där jag ska springa så kanske Sally följer med mig...


 
 De ser väl lite använda ut i alla fall?

2 kommentarer:

  1. Bra jobbat!!! Håll ut och kämpa! Kram kram

    SvaraRadera
  2. Tack detsamma! Tycker du gör väldigt bra ifrån dig!/Nellie

    SvaraRadera